lördag 22 september 2012

Höst dukning...........


Hej alla !!

Idag tänkte jag bjuda er på ett lite höstpyssel 
perfekt för dom där fina dukningarna
Vad sägs som servettringar gjorda av toa rullar 

Det ni behöver är massor av tomma toa rullar 
så börja samla nu :) 
För när ni gjort några så lovar jag er att ni vill göra fler
Vad jag har gjort är att måla dom vita med akryllfärg 
sedan dekorerat med ett härligt papper lite band
och sedan använde jag kypseler och en plastplupp så att dom står ut lite 
Sedan har jag stämplat med en text som jag tyckte passade bra in 
 riktigt roligt pyssel
nu skall jag nog handla fler sådan kapsyler så att jag
kan göra fler servettringar 
 Passade perfekt till den höstdukningen som jag har gjort idag 

 I kväll skall vi få gäster det är
M,S och lilla E som kommer och hälsar på 
skall bli skoj !!
Har ju inte sett dom på länge så det blir många frågor och skratt kan jag tänka mig
kanske till och med ett bastubad 
känns mysigt nu när det är så tråkigt väder ut 

Jag vill nu bara önska er en fantastik lördag 
och njut för det kommer jag att göra

KRAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Åh vad fina! Lägg ut det på FB så de hittar in här.

    SvaraRadera
  2. Underbar dukning. Och ett så fint porslin. Är lite nyfiken på var det är köpt ? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena !!

      Tack så hjärtligt för din kommentar den värmer. Porslinet är inhandlat på Ullared, det fanns till detta serverings fat och mycket mer. Nästa tripp tror jag att jag skall komplettera till lite till.

      Ta hand om dig
      Mvh Lisa

      Radera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails